Μετεξεταστέα η «Ελληνίδα φιλόλογος» της Hellmann’s

Η επιτροπή αποφάσισε την απαγόρευση χρήσης της φράσης «μα όλα ελληνικά πια» από την επίμαχη διαφήμιση και την άμεση αντικατάστασή της – Τι απάντησε η Ελαΐς-Unilever

Σε μια σολομώντεια λύση κατέληξε η Πρωτοβάθμια Επιτροπή του Συμβουλίου Ελέγχου Επικοινωνίας αναφορικά με τα διαφημιστικά σποτ με την Hellmann’s με τις ελληνικές γεύσεις και την περίφημη πλέον «Ελληνίδα φιλόλογο».

Σε δελτίο Τύπου που κοινοποίησαν μέσω του δικηγόρου τους, Δημήτρη Μάρκου, οι τρεις ελληνικές εταιρείες εκφράζουν την ικανοποίησή τους για την παραπάνω εξέλιξη, τονίζοντας πως αισθάνονται δικαιωμένες, γιατί η Επιτροπή του ΣΕΕ συμφώνισε με τις θέσεις τους, «κατανοώντας ότι δεν «είναι όλα ελληνικά πια» και δεν πρέπει να προβάλλονται έτσι προς αγραν πελατών».

Ειδικότερα, σύμφωνα με τον κ. Μάρκου, η επιτροπή δέχθηκε ότι η διαφήμιση δύναται να παραπλανήσει, «διά του αστεϊσμού και της υπερβολής», τον μέσο καταναλωτή «ως προς την ελληνικότητα των προϊόντων της Hellmann’s εν γένει». Ο ίδιος στο δελτίου Τύπου σημειώνει πως μπορεί τα προϊόντα της Hellmann’s νέες ελληνικές γεύσεις να παρασκευάζονται σε ελληνικό εργοστάσιο, ωστόσο η επιτροπή «απαγόρευσε την τελευταία μείζονα φράση από τα επίμαχα διαφημιστικά σποτ, αναγνωρίζοντας το βάσιμο και δίκαιο του ισχυρισμού μας περί της αποτύπωσης στο μυαλό του καταναλωτή της ιδέας περί ελληνικότητας όλων των προϊόντων της Hellmann’s.

Υπενθυμίζεται ότι οι εταιρείες Παπαδημητρίου, Κύκνος και Medifoods προσέφυγαν στο Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας (ΣΕΕ) εναντίον της «Ελαΐς- Unilever» για την διαφήμιση της Hellman’s που αφορά στα προϊόντα με ελληνικές γεύσεις. Οι τρεις ελληνικές εταιρείες, οι οποίες αποτελούν μέλη της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ κατήγγειλαν ως παραπλανητική την εν λόγω διαφήμιση και ζήτησαν να σταματήσει άμεσα η προβολή της, ενόψει και της εορταστικής περιόδου των Χριστουγέννων που παρατηρείται μεγάλη καταναλωτική ζήτηση. Η υπόθεση, εκδικάστηκε την Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου.